Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ TIPS


Το πρώτο post μου λοιπόν, θα είναι σχετικό με μερικά μικρά, απλά tips που προσωπικά με βοηθούν καθημερινά στο να μένω ήρεμη:

1) Αν δεν έχω καθόλου χρόνο δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να ξεκινήσω να κάνω δουλειές. Μου δημιουργεί μόνο εκνευρισμό και ΟΧΙ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ! 

2) Αυτό που κάνω οπωσδήποτε ειναι να στρώσω τα κρεβάτια μας και να έχω νεροχύτη καθαρό. Από τις συμβουλές των παλιών νοικοκυρών, που ισχύει 100%. Με αυτές τις 2 δουλίτσες και μόνο, νιώθω μια "ψεύτικη τακτοποίηση" στο σπίτι μου. Αν δεν κάνω αυτές τις 2 δουλειές, τα βλέπω και μου δημιουργείται εκνευρισμός! 

3) Όταν κάνω δουλειές δεν τρέχω από το ένα δωμάτιο στο άλλο. Παραμένω στο δωμάτιο που συμμαζεύω και φεύγω όταν ολοκληρώσω. Όταν ξεκινάς κάτι ποτέ μην το αφήνεις στην μέση. Πλένεις πιάτα? Ε, πρώτα θα τα τελειώσεις όλα (ούτε πιρουνάκι δεν θα αφήσεις) και μετά πας στην επόμενη δουλίτσα. Έτσι, και αισθάνεσαι πως προχωράς τις δουλειές σου (πράγμα σημαντικό για να μην πελαγώνεις) αλλά και δεν βλέπεις παρατημένα αντικείμενα γύρω σου (όπως ξεσκονιστήρια κλπ.) που σου δημιουργούν επιπλέον εκνευρισμό! 

4) Έχε πάντα κάπου «εύχρηστα» ένα μπλοκάκι μικρό! Με έχει σώσει! Έχοντας τόσα στο μυαλό μου, εργαζόμενη, με παιδί, άντρα, σπίτι κλπ., νιώθω σαν να υπάρχουν 1.000 εκκρεμότητες! Ξεχνούσα και εκνευριζόμουν! Και ενώ μόλις είχα γυρίσει από ψώνια έπρεπε να ξαναβγώ και γκρρρρ…! Από τότε που το χρησιμοποιώ έχω γλυτώσει χρόνο, κόπο και εκνευρισμό. Το έχω στην κουζίνα και ότι μου ‘ρχεται σε άσχετη φάση, το σημειώνω. Και έτσι… γλιτώνω!! 

5) Αγόρασε είδη αποθήκευσης (κουτιά κλπ.)! Θα σε βοηθήσουν πολύ! Σε όλα τα επίπεδα! Εγώ έχω για τα πάντα.. για τα παπούτσια μας, για φωτογραφίες που δεν έχω βρει τον χρόνο να βάλω σε άλμπουμ, μέχρι και για τα «διάφορα» της αποθήκης. Έτσι και οργανωμένη είμαι, γιατί ξέρω που είναι το κάθε τι αλλά και δεν «γυρνούν» στο σπίτι μου ώστε να τα βλέπω και να εκνευρίζομαι! 

6) Δώσε και ξεφορτώσου!!!!! Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΟΛΩΝ!!! Δώσε οτιδήποτε είναι «το κάτι παραπάνω», δώσε οποιοδήποτε ρούχα/παπούτσια δεν έχεις φορέσει για αρκετό καιρό. ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΦΟΡΕΣΕΙΣ! Δώσε τα 10 στυλό που υπάρχουν σε 10 διαφορετικά συρτάρια! Ξεφορτώσου τις χιλιάδες σακούλες που μπορεί να έχεις. Χρησιμοποίησε υφασμάτινες και έτσι θα έχεις 3-4 το πολύ που πλένονται, διπλώνονται χωρίς να πιάνουν χώρο αλλά και είναι φιλικές για το περιβάλλον! 

7) Ειδικά για τις εργαζόμενες γυναίκες {αλλά και όχι μόνο....}, εκτός του χρόνου που θα χρειαστείτε για το μαγείρεμα, για το σπίτι δεν αξίζει να χαραμίζετε παραπάνω από 1 ώρα καθημερινά για δουλειές! Σκεφτείτε το εξής: Θα είστε πιο ευτυχισμένη αν ξεσκονίσετε για ακόμη μία φορά ή αν πάτε για ένα καφεδάκι με μια φίλη ή αν κάνετε αγκαλιές με τα μικρά σας? 

Επτά απλές συμβουλές που όμως θα σας γλυτώσουν χρόνο, κόπο και κυρίως... ΝΕΥΡΑ! 

Σας γλυκοφιλώ όλες!!!

20 σχόλια:

Μarion, είπε...

Καλορίζικο χρυσό μου :)
Τώρα έχεις και blogo-σπιτάκι ..με το καλό λοιπόν.

Καλά πολύ μου άρεσαν οι συμβουλές σου
Καλή αρχή

Φιλιά πολλά

Marilou είπε...

τους έχω κάνει ευαγγέλιο αυτούς τους κανόνες Ειρήνη μου, πόσο δίκιο είχες! Ακόμη κι αυτό που λες για τις χιλιάδες σακούλες, είχα ένα ντουλάπι μόνο γι' αυτές..! Τις ξεφορτώθηκα σιγά-σιγά και τώρα χρησιμοποιώ τις πάνινες :)

Γωγώ είπε...

Ειρηνουλα μου!
Καλοριζικο το καινουριο σου blog!!
Επιτελους ολες οι πολυτιμες συμβουλες σου-θησαυροι!οργανωμενες ανα κατηγοριες.
Και με τον απλο,γλυκο, σου λογο γινονται ακομη πιο κατανοητα τα γραφομενα σου!! Καλη αρχη σου ευχομαι λοιπον,να χαιρεσαι την οικογενεια σου,και το μπλογκακι σου να θριαμβευσει!!
φιλια πολλα!!
Γωγω :)

Ανώνυμος είπε...

Μπηκα να πω ενα γεια,για να δουμε θα το δεχτει σημερα?

Β@σι@ είπε...

Πολύ ωραία και χρήσιμα τα tips

Μαρία Ζ. είπε...

Ειδικά αυτό το δώσε όσα ρούχα και παπούτσια δεν έχεις φορέσει για πολύ καιρό, δε θα τα ξαναφορέσεις, είναι πολύ σημαντικό! Είναι αυτό που συνήθως δεν κάνουμε, αλλά πρέπει να το κάνουμε. Εμείς τα... ξεφορτωνόμαστε και κερδίζουμε χώρο, και κάποιος άλλος που πραγματικά τα χρειαζεται, βολεύεται με αυτά.

Γιαννα είπε...

Α!!!!!! Βλεπω νεα μηνυματα.
Ας προσπαθησω παλι να πω ενα γεια!!!
Να δουμε θα το δεχτει?

StrangeEmily είπε...

Καλημέρα και καλή αρχή! (είμαι η evi155 στο parents cafe)

Το μπλοκάκι αυτό στο (4), άχ! πού το βρίσκω πού το χάνω, θα το κρεμάσω από το χέρι μου! :-)

Unknown είπε...

Μαριλενάκι μου,
Χαίρομαι που έχεις βοηθηθεί απ' αυτούς!!

Κι ακόμη αν θέλεις και σε βολεύουν οι πλαστικές σακούλες, κράτα τόσες όσες... τόσες όσες χρειάζεσαι για να βολεύεσαι. Οχι περισσότερες που σου πιάνουν χώρο και σου δημιουργούν εκνευρισμό!!!
xxx

Unknown είπε...

Γωγώ μου,

Το μήνυμά σου, μου "ζέστανε" την καρδιά!!!

Ευχαριστώ!!!

Unknown είπε...

Μαρία Ζ, ΑΚΡΙΒΩΣ!

Γιατί να κρατάμε ρούχα από το...σχολείο μήπως .... και αδυνατίσουμε????!!!

Ας τα δώσουμε για να κερδίσουμε χώρο, χρόνο στην τακτοποίηση της ντουλάπας μας και φυσικά.... ΗΡΕΜΙΑ μυαλού!!! :p

Unknown είπε...

Strange Emily... να αγοράσουμε ένα μενταγιόν-μπλοκάκι????!!!! :)))))))

Καλώς ήρθες κοριτσάκι μου!

Γιαννα είπε...

Κοριτσια ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ μερα που ειναι και χρονια πολλα στους και στις εορταζοντες.
Φιλια!!!!!!!!!!!

Γιαννα είπε...

Tην πατριδα μας οπως την καταντησανε μονο για γιορτες δεν ειναι.
Θα τριζουν τα κοκκαλα των προγονων μας.
Ας μην τα θυμαμαι μερα που ειναι και συνχιζομαι.
Φιλια!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

τελειο ποστ και αυτο!! αχ ποσο με ανακουφιζει και με ηρεμει η ταξη μεσα στο σπιτι! τελικα παιζει ρολο και στην ψυχολογια η αταξια στο σπιτι.. οντως αυτο κανω και εγω οτι βρω που δεν χρειαζετε το πεταω! και να εχω και την μαμα μου που ειναι τελειως διαφορετικη απο μενα να μου τα παραταει και να μην πεταει τιποτα! αχ!

Unknown είπε...

Αχ Στέλλα πολύ σε καταλαβαίνω!
Η τάξη, στο χώρο μου, μου δημιουργεί ακριβώς αυτό: ηρεμία!!!!

Σε φιλώ!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Πολύ καλες οι συμβουλές σου!
kathy by anthomeli

Unknown είπε...

Σε ευχαριστώ ΠΟΛΥ κορίτσι!

Zoi είπε...

Πολυ χρήσιμες οι συμβουλες αυτές!!!

Unknown είπε...

Ζωή, σ' ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που τις βρήκες χρήσιμες!!!

Δημοσίευση σχολίου