Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ

Το να τακτοποιήσουμε και να οργανώσουμε την ντουλάπα μας, δεν είναι τόσο εύκολο.
Γι αυτό θα σας πάω.. σιγά-σιγά!

Μια ωραιότατη αρχή θα μπορούσε να γίνει τώρα με την αλλαγή των εποχών που θα πρέπει έτσι κι αλλιώς ν' ασχοληθούμε με τα ρούχα μας!

Γιατί αυτή η αφορμή να μην γίνει η αρχή για ριζικές αλλαγές στην οργάνωση της ντουλάπας μας?

1) Οργανωθείτε! Επενδύστε οικονομικά σε οτιδήποτε χρειάζεστε, το οποίο θα σας βοηθήσει να αναδείξετε και να οργανώσετε την ντουλάπα σας!

1α) Αγοράστε την ειδική κρεμάστρα για τις ζώνες (κόστος 2€) και εξοικονομήστε χώρο!

1β) Αγοράστε την ειδική κρεμάστα για λεπτά φουλάρια (κόστος 2€) και οργανώστε τα λεπτά σας φουλάρια χωρίς να τσαλακώνονται και χωρίς να καταλαμβάνουν ειδικό χώρο!



2) Ρούχα που δεν έχετε φορέσει πάνω από 6 μήνες... δώστε τα! Ή δεν θα τα ξανα-φορέσετε ποτέ ή δεν υπάρχει λόγος να τα διατηρείτε στην ντουλάπα σας όταν τα φοράτε 1 φορά τον χρόνο εκτός αν είναι ένα πολύ "ειδικό" ή ακριβό κομμάτι!

3) Οι κρεμάστρες παίζουν ρόλο στην εμφάνιση της ντουλάπας μας! Προσπαθήστε να είναι ομοιόμορφες {αυτό θα γίνει σιγά-σιγά, δεν είναι ανάγκη να ξοδευτείτε με μιας} και επιλέξτε οι ίδιες αν θέλετε να ομαδοποιήσετε κάποια ρούχα όπως με ειδικές πιάστρες για τις φούστες.
Επιμείνετε στο να "κοιτάζουν" όλες στην ίδια κατεύθυνση, πράγμα που θα δώσει στην ντουλάπα σας μια εικόνα "οργάνωσης".

4) Ρούχα που δεν σας κάνουν πια... δώστε τα! Μην τα κρατάτε με την ελπίδα πως κάποτε θα τα ξαναφορέσετε! Σκεφτείτε πως αν χάσετε τα κιλά που θέλετε τότε θα κάνετε δώρο στο εαυτό σας ολοκαίνουργια κομμάτια!!!

5) Ρούχα φθαρμένα, ξεφορτωθείτε τα! Είναι άσχημο να τα κρατάμε, μας πιάνουν τσάμπα χώρο! Μην ξεχνάτε πως μπορείτε να τα κάνετε ξεσκονόπανα ή πανάκια γενικού καθαρισμού!

6) Χωρίστε τα καθημερινά σας ρούχα, αυτά που φοράτε συχνότερα δηλαδή, από τα "βραδινά" σας. Έτσι θα κερδίζετε καθημερινά χρόνο αφού δεν θα σκοντάφτετε στα καλά σας ρούχα, ψάχνοντας για το τι θα φορέσετε στη δουλειά.

7) Βρείτε το στυλ που σας "πηγαίνει" καλύτερα. Πως σας βολεύει καλύτερα... Να κρεμάτε τις φούστες μαζί? Να κρεμάτε ανά ντύσιμο, δηλαδή το συγκεκριμένο παντελόνι που το ταιριάζετε με το συγκεκριμένο πουκάμισο? Τα θέλετε ανά χρώμα? Αυτό είναι καθαρά προσωπικό και εξαρτάται τι βολεύει την κάθε μία. Μόνο εσείς ξέρετε τι σας βολεύει περισσότερο να βλέπετε κάθε φορά που ανοίγετε την ντουλάπα σας.

8) Μυρωδιάστε την! Βάλτε σαπουνάκια, ποτ πουρί, ρίξτε μία στο τόσο λίγο απο το άρωμά σας... οτιδήποτε σας προκαλεί ευφορία κάθε φορά που την ανοίγετε!

Να είστε σίγουρες πως και εκείνη θα σας "αποζημιώσει" με τη σειρά της! Μην ξεχνάτε πως η καλά οργανωμένη ντουλάπα μας "εξοικονομεί":

  • χρόνο, μιας και βρίσκουμε αμέσως αυτό που ζητάμε,
  • χρήμα, εφόσον τα ρούχα μας διατηρούνται σε άψογη κατάσταση και δεν χρειάζονται εκ νέου σιδέρωμα αλλά και έχουμε καλή αντίληψη των ρούχων που έχουμε ώστε να μην αγοράζουμε τα ίδια κομμάτια.
  • εκνευρισμό, έχουμε αρκετά πράγματα να μας αγχώνουν καθημερινά, δεν χρειαζόμαστε ένα επιπλέον!
Σας γλυκοφιλώ όλες!

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολυ χρσιμες συμβουλες,μπραβο Ειρηνη μου.
Αν και ταχτοποιησα και ξεσκαρταρισα τις ντουλαπες μου και ολο το σπιτι γενικα,απο τοτε που αρχισα να σας διαβαζω,εχω κερδισει γυρω στα 3-4 συρταρια,με τις συμβουλες σου,παλι θα το κανω τωρα που ειναι αλλαγη εποχης και θα αλλαξουμε τα ρουχα τα βαρια με τα καλοκαιρινα,ολο και κατι θα ξεφορτωθω,δεν γινετε κατι θα ειναι για δοσιμο.φιλια απο Γιαννα

Unknown είπε...

Γιάννα μου,
Σ' ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη και τα καλά σου λόγια!

Το πόσο χαίρομαι δε που έχεις κερδίσει κάποια συρτάρια....!!! Αυτός είναι και ο σκοπός αυτού του blog! Να σας βοηθήσει να οργανωθείτε, να ξεφορτωθείτε και να νιώσετε λίγο πιο άνετα!

Σε γλυκοφιλώ!

Ανώνυμος είπε...

Να αναφερθώ κ εγώ στο θέμα κ να ρωτήσω απο πού προμηθεύεσαι τις κρεμάστρες αυτές που είναι για ζώνες κ για φουλάρια; Επίσης να πω ότι εγώ έχω φίλη με κατάστημα ρούχων κ πετούσε πολλές κρεμάστρες κ μου έδωσε, για παντελόνια για πουκάμισα για σακάκια. Αν μπορείτε να βρείτε είναι πολύ βολικές κ τακτοποιούνται τα ρούχα ομοιόμορφα. Κ φυσικά δεν χρειάζεται να αγοράσετε ειδικά αυτές τις πλαστικές χρωματιστές που είναι κ χοντροκομένες κατά την άποψή μου.
Ειρήνη να σαι καλά για τις συμβουλές.
Καλά συμμαζέματα. Βασιλική

Unknown είπε...

Βασιλική μου,
Ευχαριστώ πολύ!

Τα έχω πάρει από το carefour και μ' έχουν βολέψει απίστευτα. Βρίσκονται την ντουλάπα μου μόνιμα και μου δημιουργούν μια αίσθηση "οργάνωσης" και τάξης! Στο carefour και όχι μόνο (και στο praktiker αλλά και σε διάφορα άλλα μικρο-μάγαζα) υπάρχουν κι άλλου είδους κρεμάστρες για ζώνες, φουλάρια, γραβάτες κλπ. Κάνε μια επίσκεψη κάποια στιγμή που θα βρεις τον χρόνο.

Έχεις απόλυτο δίκιο για τα καταστήματα! Ακριβώς αυτό έχω κάνει και γω. Η αδερφή του άντρα μου εργαζόταν σε γνωστό κατάστημα και κάποια στιγμή με ρώτησε αν θέλω κρεμάστρες γιατί τις πετάνε. Τις είπα φυσικά αρκεί να είναι ομοιόμορφες. Και έτσι μου μπήκε το.. μικρόβιο! :d

Σε γλυκοφιλώ!

Χρυσόσκονη είπε...

Ειρήνη μου ,
στο μπλογκοσπιτακι μου σε περιμένει ένα βραβείο πέρνα να το πάρεις.

Unknown είπε...

Σε ΥΠΕΡ ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου!!!!!!!!!!

Marilou είπε...

Κι εγώ το ίδιο με τη Γιάννα, από τότε που σε διαβάζω έχω άδεια συρτάρια στη κρεβατοκάμαρα..απίστευτο μου φαίνεται :))

Unknown είπε...

Αυτή είναι η δική μου ανταμοιβή, Μαριλενάκι μου! Αισθάνομαι υπέροχα όταν μου γράφετε πως με την οργάνωση σας "κερδίζετε" συρτάρια και χώρο!

Και σκέφτομαι πόσο όμορφα θα αισθάνεστε και 'σεις που τακτοποιήστε! Σύντομα θα αισθάνεστε ανάλαφρες στο σπιτάκι σας!

Σε γλυκοφιλώ!

Emma είπε...

Φτειάχνω την ντουλάπα μου(θα πάει να σπουδάσει η αδερφή μου, οπότε είναι όλη δικιά μου!! :D) και έχω να πω ότι με βοήθησαν αρκετά! Φοβερό μπλόγκ, είμαι το καινούργιο μέλος του! :P

Unknown είπε...

Emma μου,
Καλώς ήρθες!

Ελπίζω να βοηθήθηκες και να βοηθηθείς και στο μέλλον ώστε να νιώθεις λιγάκι πιο οργανωμένη και ήρεμη!

Σ΄ευχαριστώ πολύ!!

Ανώνυμος είπε...

Κρεμάστρες σαν την Νο 1 έχουμε και εμείς και είναι οι πιο βολικές για ζώνες :)

Unknown είπε...

Και γω κορίτσι μου και σύντομα θ' ανεβάσω και νέα ανάρτηση για νέα κρεμάστρα που μ' έχει βολέψει πολύ!

Ανώνυμος είπε...

μπηκα στο blog σου ψαχνοντας λυση για τα ΤΑΠΕΡ! αλλα κατεληξα να διαβαζω και για τις ντουλαπες..θεωρητικα εχεις απολυτικο δικιο πρακτικα δυσκολευομαι απιστευτα να αποχωρηστω ολα αυτα τα "αχρηστα" πραγματακια μου γιατι μπορει εστω και μια φορα να τα χρειαστω και τοτε να χτυπαω το κεφαλι μου (συνεβει προσφατα οταν πεταξα κατι που και καλα δεν χρειαζομουν...) κατι λοιπον πιο χειροπιαστο υπαρχει?καμια ιδεα που να αποθηκευονται χωρις να τα πεταμε? το αρνηται ο οργανισμος μου οσο και αν ξερω οτι πρεπει..σε φιλω

Unknown είπε...

Είναι μέσα στη βασική φιλοσοφία του easy living. Οταν ζεις σ΄ένα χώρο γεμάτο από αντικείμενα, δεν μπορείς να νιώσεις την ηρεμία του σπιτιού σου. Οταν τα συρτάρια και οι ντουλάπες σου είναι ασφυκτικά γεμάτα δεν μπορείς να νιώσεις τη χαλαρότητα της τακτοποίησης και οργάνωσης. Αυτά φυσικά, είναι στο δικό μου μυαλό, δεν ξέρω αν άλλοι άνθρωποι τα νιώθουν έτσι.
Αν δηλαδή, είχα ξεφορτωθεί κάτι, που το χρειαζόμουν μία φορά το χρόνο, σίγουρα θα δεν θα χτύπαγα το κεφάλι μου, όπως γράφεις. Το αντίθετο. Θα ήμουν ευχαριστημένη, που το ειχα ξεφορτωθεί αφού έφτασα στο σημείο να μην το χρησιμοποιήσω καθόλου για έναν ολόκληρο χρόνο. Κάπως έτσι το "δουλεύω" στο μυαλό μου.. καταλαβαίνεις?

Αν τώρα θέλεις κάτι χειροπιαστό, όπως γράφεις, μπορείς να κάνεις το εξής: συγκέντρωσε σε μία κούτα {αρχικά}, πράγματα που δεν τα χρησιμοποιείς παρά σπάνια. Αν σου λείψουν και όσα σου λείψουν, τα κατεβάζεις. Τα υπόλοιπα.. ξέρεις τι πρέπει να κάνεις!

Σε φιλώ γλυκά!

ντουλάπες είπε...

Ευχαριστούμε για αυτό το πολύ χρήσιμο άρθρο

Unknown είπε...

Χαίρομαι, που το βρήκες χρήσιμο!

Δημοσίευση σχολίου