Σάββατο 21 Απριλίου 2012

ΔΩΣΤΕ ΖΩΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ





photo by: younghouselove

Μια υπέροχη και πρωτότυπη ιδέα διακόσμησης που λάτρεψα και ελπίζω να την λατρέψετε και σεις.

Νομίζω όλοι θέλουμε το σπίτι μας, να μην έχει μόνο απλά όμορφα διακοσμητικά που στολίζουν τον χώρο αλλά διακοσμητικά που αντανακλούν κάτι από το χαρακτήρα μας, από τις εμπειρίες που έχουμε ζήσει και θέλουμε να τις "περνάμε" στον χώρο που ζούμε.

Επιλέξτε μια γωνιά "αναμνήσεων". Επιλέξτε βάζα ή γυάλες τις αρεσκείας σας και μέσα βάλτε οτιδήποτε συγκεντρώσατε ή θα συγκεντρώσετε από κάθε ταξίδι που θα κάνετε οικογενειακώς!

π.χ. από το ταξίδι στο Παρίσι, το εισιτήριο της Eurodisneyland, φωτογραφία από τον πύργο του Αϊφελ κλπ.
π.χ. από το περασμένο καλοκαίρι λίγη άμμο από την αγαπημένη σας παραλία.. μερικά κοχύλια... την απόδειξη από το αγαπημένο σας ταβερνάκι κλπ.

Βάλτε την ψυχή και τις αναμνήσεις σας... στο λατρεμένο σας σπίτι!


Σας γλυκοφιλώ όλες!

2 σχόλια:

Marilou είπε...

Αχ τέλειο!! Έχω κάνει κι εγώ κάτι παρόμοιο στο σπίτι: Στο σύνθετο του σαλονιού έχω δύο καλάθια, στο ένα έχω κολλήσει ένα ταμπελάκι "Ελλάδα" και στο άλλο "Κόσμος". Εκεί μέσα βάζω σε σακουλάκια ό,τι αναμνηστικό έχω κρατήσει από τα ταξίδια μας με τον άντρα μου. Εισητήρια, χάρτες, φυλλάδια, κάρτες ξενοδοχείων κτλ. Καλά, το "Κόσμος" είναι σχεδόν άδειο βέβαια, αλλά ελπίζω κάποτε να γεμίσει πιο πολύ κι αυτό χεχε :)Είναι και πολύ βολικό έτσι, γιατί όταν κάποιος φίλος μας πάει ταξίδι σε μέρος που έχουμε πάει, τσουπ, βγάζω το σακουλάκι και του δείχνω αμέσως πού θα μείνει, πού θα φάει, τι θα δει :)Φιλάκια!

Unknown είπε...

Αχ πόσο μ' αρέσει η ιδέα σου!!!

Σου εύχομαι να γεμίσεις και το βαζάκι του "Κόσμος" και να δημιουργήσεις και 2ο, μέσα από την καρδιά μου!!

Εύγε!

Δημοσίευση σχολίου