Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

ΒΟΥΡΤΣΕΣ / ΧΤΕΝΕΣ

Έχουμε ήδη πει, πως όλα τα αντικείμενα καθαρίζονται. Κάποια με "ειδικό" χειρισμό αλλά και πάλι... καθαρίζονται!

Υπάρχουν αντικείμενα που δεν τα "πάει" το μυαλό μας αλλά χρειάζονται οπωσδήποτε καθάρισμα!

Ένα απ' αυτά είναι οι βούρτσες / χτένες μας!

Προσωπικά... κατήργησα τις βούρτσες! Εκνευριζόμουν που έπιαναν τόσο χώρο χώρο… που μάζευαν τρίχες… που η όψη τους γινόταν «κάπως» μετά από λίγο καιρό…

Τις κατήργησα λοιπόν για μένα! Πήρα μία χτένα με αραιά δόντια (ακριβώς όπως αυτή της φωτογραφίας), η οποία και καλό κάνει στα μαλλιά μου (δεν σπάνε, δεν φριζάρουν κλπ.) και πιάνει ελάχιστο χώρο στο ντουλάπι του μπάνιου μου, αφού την βάζω όρθια, κολλημένη στην άκρη του ντουλαπιού… άρα μιλάμε για 1 εκατοστό χώρο.
Για τον άντρα μου και τον γιο μου, κράτησα από μία βούρτσα στον καθένα (που τους αρέσει) αλλά τις άλλαξα με το μικρό μέγεθος (ώστε να πιάνουν λιγότερο χώρο) και τις έχω στο ποτηράκι του μπάνιου, μόνο οι 2 βούρτες τους εκεί, χωρίς τίποτα άλλο μέσα. Έτσι και είναι εύχρηστες και δεν πιάνουν χώρο (γιατί δεν βόλευαν μέσα σε τσαντάκια, κουτάκια κλπ., αφού οι άντρες μου τις άφηναν οπουδήποτε αρκεί να μην τις ξαναβάλουν στην θέση τους!!!) αλλά και τις έχω συνέχεια στο οπτικό μου πεδίο, ώστε μία στο τόσο να θυμάμαι να τις καθαρίζω κατά διαστήματα.

Για το καθάρισμά τους τις βυθίζω σε ζεστό νερό με λίγο σαμπουάν. Δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο για χτένες / βούρτες κλπ.. τις βυθίζουμε ανάποδα για λίγη ώρα σε ένα "ποτήρι" {εγώ έχω στην αποθήκη μου μία κούπα για τέτοιες δουλειές} με χλιαρό νεράκι και λίγο σαμπουάν. Μοσχομυρίζουν, καθαρίζουν και η όψη τους λάμπει!

Σας γλυκοφιλώ όλες!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου