Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΠΩΣ ΔΙΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΣΕΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΩΡΟΥ

Κορίτσια μου,

Σας έχω μιλήσει για το πόσο σημαντικό είναι η σωστή οργάνωση και αξιοποίηση των χώρων που διαθέτει το σπίτι μας.

Μία υπέροχη ιδέα που έμαθα από την αγαπημένη πεθερά μου, είναι το πως να εξοικονομούμε χώρο από το δίπλωμα των πετσετών μας!


Σας δείχνω λοιπόν τον τρόπο αυτό με φωτογραφίες, ελπίζωντας να είναι εύκολο.

Ανοίγουμε την πετσέτα μας


Διπλώνουμε το ένα άκρο, στην μέση της πετσέτας (στο μάκρος)


Διπλώνουμε και το άλλο άκρο


Τέλος τη διπλώνουμε στην μέση


Με αυτόν τον τρόπο κερδίζω απίστευτο χώρο στο ντουλάπι μου! Έτσι όλα είναι τακτοποιημένα, το ντουλάπι μου είναι χωρίς κόπο σε τάξη και κάθε φορά που το ανοίγω έχω μια αίσθηση ηρεμίας.



Υ.Γ. Αυτό που βλέπετε στο κέντρο, στη μέση της φωτογραφίας, είναι από μπομπονιέρα που μου άρεσε και μέσα έχω βάλει σαπουνάκια για να μοσχομυρίζει το ντουλάπι!

Σας γλυκοφιλώ όλες!

16 σχόλια:

letaki είπε...

Ειρήνη πραγματικά πολύ καλός τρόπος για δίπλωμα πετσετών, εκάνα κ εγώ τις δικές μου κ είναι πολύ όμορφα συμμαζεμένες όταν τις κοιτάς κ βολίκες πάνω απ΄όλα.
Φιλιά

Unknown είπε...

Χαίρομαι πολύ που το βρήκες βολικό, Λετάκι μου!

Και αν μας βοηθήσει να εξοικονομήσουμε λίγο χώρο αυτό θα φανεί σύντομα! Γιατί αν εξοικονομήσουμε έστω και 1 ραφάκι ή ένα συρταράκι αυτό θα γίνει αλυσίδα και θα εξοικονομήσουμε χώρο για κάτι άλλο!

Μπράβο Λετάκι μου!

jenny είπε...

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την υπέροχη ιδέα!

Marilou είπε...

Λοιπόν για την "αλυσίδα" που λέει η Ειρήνη, εμένα είχε στο μυαλό της, έτσι δεν είναι Ειρήνη μου;; :D
Ξέρω σας έχω πρήξει, αλλά θα το ξαναπω: Διπλώνοντας με τον τρόπο αυτό τις πετσέτες μου, εξοικονόμησα ένα συρτάρι στη σιφονιέρα μου. Με το άδειο συρτάρι, εξοικονόμησα ένα άδειο ράφι στην ντουλάπα μου..Και μετά ένα στην τραπεζαρία...Και μετά ένα στο σαλόνι..Και μετά ένα στην κουζίνα! Ακόμα το σκέφτομαι και χαμογελάω, πόσο ρόλο έπαιξε αυτή η συμβουλή της Ειρήνης στο να οργανώσω καλύτερα το σπίτι μου.. :))

Μarion, είπε...

Πολυ καλή ιδέα. Θα το δοκιμάσω.
Νασαι καλά Ειρήνη μου :)

Φιλιά :)

(αυτη την μπουμπουνιερα την έχω κι εγώ..χιχι)

esta είπε...

Ετσι ακριβώς έχω διπλωμένες κι εγώ τις δικές μου και πράγματι εξοικονομείται πολύς χώρος.
Μου αρέσει πολύ που τις έχεις τακτοποιημένες ανά χρώματα!

Unknown είπε...

Jenny μου,
Ευχαριστώ! Ελπίζω να σε βοηθήσει, αν τελικά αποφασίσεις να το δοκιμάσεις!

Unknown είπε...

Μαριλού μου,
ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΩ!!!

Οποιονδήποτε χώρο καταφέρετε να οργανώσετε στο σπίτι σας, είτε είναι ντουλάπι, είτε είναι συρτάρι, είτε είναι ράφι, θα "φανεί" και στο υπόλοιπο σπίτι μας!

ΕΥΓΕ Μαριλού μου!!

Unknown είπε...

Μαράκι μου,
Δοκίμασέ το, όταν βρεις χρόνο και θα δεις πόσο χώρο θα σου "δώσει"!

Υ.Γ. Από που την έχουμε?????????

Unknown είπε...

Esta... είδες τι κόλλημα είμαι βρε κοριτσάκι μου???!!! χιχιχιχι

Μπράβο που έχεις βρει τον τρόπο που σε βολεύει!

Sophie είπε...

Πολλή όμορφη η ιδέα σου τακτοποιημένα και καθαρά όλα!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!

Unknown είπε...

Και κυρίως χωρίς να καταλαμβάνουν πολύ χώρο!!!

Ευχαριστώ Σοφάκι!

Unknown είπε...

καλησπέρα ,το εφαρμοσα και εγω σήμερα είναι καταπληκτικό,και θα ήθελα να πάω παρακάτω,να ζητησω ένα τρυκ διπλώματος για τα σεντονια και τα σεμέν ,που ένα να πάρεις ,τα παίρνεις αμπάριζα όλα,καλο μήνα και ευχαριστώ

Unknown είπε...

Ευαγγελία μου,
Χαίρομαι πολύ που νιώθεις πως σε βοήθησε! Ελπίζω να εξοικονομησες χώρο!

Φιλάκια

Υ.Γ. Ναι, το σημειώνω!

Ανώνυμος είπε...

Απλά τελειο μετά της κουζινας το συρτάρι θα φτιαξω τις πετσέτες...ευχαριστω :)

Unknown είπε...

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Ελπίζω να σε βοηθήσεις να κερδίσεις λίγο χώρο στα ντουλάπια σου!

Τα φιλιά μου

Δημοσίευση σχολίου