Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ

Κορίτσια μου,

Το να κρατάμε τακτοποιημένη την ντουλάπα μας, είναι κάτι που προϋποθέτει συχνή ενασχόληση.

Η δική μου "ρουτίνα" για να την κρατώ πάντα τακτοποιημένη και οργανωμένη, είναι κατά διαστήματα {ανάλογα το χρόνο που διαθέτω και τα κέφια μου} να ασχολούμαι από λίγο με το κάθε τι που υπάρχει μέσα.

Ετσι, την περασμένη εβδομάδα, ήταν η σειρά για τις μπλουζίτσες μου!

Αυτό θα πει πως τις βγάζω όλες και τις τοποθετώ πάνω στο κρεβάτι μου, τις ξαναδιπλώνω, τις βάζω την μία πάνω στην άλλη και μετά πάλι στη θέση τους. Ετσι τις έχω πάντα σωστά τοποθετημένες ώστε να αποφεύγεται το τσαλάκωμα αλλά και η εμφάνιση της ντουλάπας μου να μου δημιουργεί ηρεμία αφού είναι σε τάξη.

Λοιπόν, το κάτω μέρος της ντουλάπας μου άδειο, χωρίς τις μπλουζες:
Δεξιά, είναι τα μακριά φορέματά μου. Ετσι ΠΑΝΤΑ αφήνω ένα κενό ώστε να μην τσαλακώνεται το κάτω μέρος τους. Αμέσως μετά υπάρχει το τσαντάκι μου με τα καλσόν/καλσονάκια μου {θα σας γράψω ξεχωριστό ποστ γι αυτό}.

Εβγαλα λοιπόν τις μπλουζες μου, ξεσκόνισα το κάτω μέρος και μετά τις ξανατοποθέτησα
Τις μπλούζες μου, τις έχω χωρίσει σε 3 κατηγορίες
{από δεξιά}
Στις "χοντρές"
Στις "μεσαίες"
Στις "λεπτές".

Έτσι με βολεύουν γιατί ξέρω ανά πάσα στιγμή που είναι ποια και δεν χάνω καθόλου χρόνο στην επιλογή.

Σας φιλώ όλες και ελπίζω να παρακινηθείτε!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι αναρτήσεις για τάξη-καθαριότητα και συμβουλες μ αρέσουν πολύ!
Μπράβο Ειρήνη μου!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ Χρυσούλα μου!
Συμφωνώ μαζί σου!
Απλές, καθημερινές λύσεις για απλά, καθημερινά σπίτια με αληθινές φωτογραφίες! Το καλύτερο μου!

Σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

πολυ καλη ιδεα αυτη και πριν διαβασω το ποστ σου εντελως τυχαια σε βρηκα μεσω google το ιδιο κανω και εγω με τις μπλουζες τις οποιες τις χωριζω απο τις λεπτες εως τις χοντρες σε συρταρια!

Unknown είπε...

Καλώς ήρθες Στέλλα μου!

Μπράβο, που έχεις βρει τον τρόπο που σε βολεύει για να κρατάς τις μπλουζίτσες σου, τακτοποιημένες!

Σε γλυκοφιλώ!

Ανώνυμος είπε...

Πολυ χρησιμες οι συμβουλες σου μου εδωσες πολλες ιδεες. Σεπαρακαλω μπορεις να μου πεις καποια ιδεα για την τακτοποιηση των ταπερ ειναι απο τα μονα συρταρια μου που παντα γινεται χαμος.Σ ευχαριστω.

Unknown είπε...

Φίλη μου,

Υπάρχει ήδη ανάρτηση, που ελπίζω να σε βοηθήσει λιγάκι.

Δες εδω
http://easylivingbyirene.blogspot.gr/2012/04/blog-post_30.html

Οτι χρειαστείς, μου λες!

Σε φιλώ γλυκά!

Δημοσίευση σχολίου