Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΡΤΑΡΟΘΕΩΡΙΕΣ

Φίλες μου,
Θεωρία μου είναι προγραμματισμός, ώστε να μην χανόμαστε στις καθημερινές μας δουλίτσες.

Ετσι λοιπον, ανάλογα τις λοιπές δουλειές μου και τα κέφια μου, μία στο τόσο κάνω "ντου" σε διάφορα σημεία του σπιτιού ώστε να παραμένουν όλα τακτοποιημένα και σε σειρά.

Ήταν η σειρά του πάνω συρταριού της συρταροθήκης του μικρού μου, το οποίο είχε "ξεφύγει"!

Αυτό είναι το συρτάρι που έχει:
Τα εσωρουχάκια του
Τα πυτζαμάκια του
Τα μπουρνουζάκια του...
Και στην μία άκρη βάζω ρουχαλάκια που δεν του κάνουν πια, ώστε να τοποθετηθούν στις ειδικές θήκες για φύλαξη, αφού όμως μαζευτούν κάμποσα.

Το συρτάρι λοιπόν είχε γίνει έτσι, γιατί είχα να το τακτοποιήσω από τέλη Νοεμβρίου και στο μεταξύ είχαν μαζευτεί και αρκετά ρουχαλάκια που έπρεπε να "αποθηκευτούν".
 Με δύο λεπτάκια από τον χρόνο μου, έγινε έτσι:
Τα έβγαλα όλα έξω, ξεσκόνισα το συρτάρι, ξεχώρισα αυτά που ήταν για αποθήκευση και απλώς τακτοποίησα όσα εμειναν.

Ηρέμισε το... μάτι μου!!!
Σας φιλώ όλες!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου