Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ΣΟΥΞΟΥ ΜΟΥΞΟΥ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ

Κορίτσια μου,

Αυτό που έχει σημασία είναι το σπίτι μας να έχει την προσωπική μας σφραγγίδα.

Αυτή λοιπόν η σφραγγίδα, εξελίσσεται!

Πόσο λοιπόν βαρέθηκα τα γνωστά τσαντάκια και καλαθάκια για να βάζω τα μανταλάκια μου! Ήθελα {τουλάχιστον για την ώρα} κάτι άλλο... κάτι διαφορετικό.

Έκανα λοιπόν μια μικρή βόλτα στο σπίτι μου, το ψευτο-σκέφτηκα λιγάκι και βρήκα αυτήν την όμορφη, μακρόστενη γυάλα, τα τοποθέτησα μέσα και μόλις αναβάθμισα το μπαλκόνι και κυρίως... τα κέφια μου!!!

Μην κολλάτε στα "γνωστά"!

Σας γλυκοφιλώ όλες!

6 σχόλια:

Χρυσόσκονη είπε...

Πολύ ωραία η ιδέα σου αν και εγώ προτιμώ το καλαθάκι και μάλιστα το ρηχο γιατί όταν απλώνω τα ρούχα στα πόδια μου έχω τα τσορομπίλια,που λέει η πεθερά μου και παλεύουν και αυτά να απλώσουν οπότε κάτι θα σπάσει αν έχω γυάλινο,έτσι λοιπόν έχω ένα καλαθάκι που η αρχική του χρήση ήταν για λουλούδια που είχα στείλει στον αντρούλη μου όταν είμαστε στους πρώτους έρωτες επειτα βολοδερνε από ντουλάπι σε ντουλάπι και κατέληξε να φιλοξενεί τα μανταλάκια μου στην ντουλάπα του μπαλκονιού.

Φανή είπε...

Η γιαγιά μου, μου είχε φτιάξει για την προίκα μου ένα μπλουζάκι με μανίκια, που όμως στο κάτω μέρος είναι γαζωμένο. Μπαίνουν μέσα τα μανταλάκια και το έχω κρεμασμένο στην απλώστρα μου. Θα σας το δείξω κάποια στιγμή, γιατί είναι πολύ ωραία ιδέα. Καλημέρα!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

Unknown είπε...

Χρυσόσκονη μου,
Οτι βολεύει την κάθε μία! Το ξέρεις, πως είμαι πολύ υπέρ αυτού! Σημασία έχει να βρούμε τι μας βολεύει και να το "διατηρήσουμε"!

Unknown είπε...

Sofan,
Όντως αυτά τα μπλουζο-θηκάκια είναι πανέμορφα!

StrangeEmily είπε...

Τέλεια ιδέα!

Unknown είπε...

Και κυρίως... τόσο απλή!!!

Eυχαριστώ Emily.. ;)

Δημοσίευση σχολίου