Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΔΥΣΚΟΛΕΣ" ΗΜΕΡΕΣ

Για εμάς λοιπόν, που χρειαζόμαστε αρκετές σερβιέτες κάθε μήνα και διαφορετικό είδος...

Μας απασχολεί πολύ! Να μην κυκλοφορούν πολύ.. να μην τις πολυ-βλέπουν τα παιδιά, οι επισκέπτες μας... Και όχι μόνο... μας ενοχλεί και μας τις ίδιες καμιά φορά η ύπαρξή τους και το πως θα τις έχουμε κάπως τακτοποιημένες.

Εγώ έκανα το εξής:
Επέλεξα ένα νεσεσεράκι με διαχωριστικά.

Επειδή έχω διαφορετική ροή τις ημέρες της περιόδου μου, χρειάζομαι διαφορετικά μεγέθη (μεγάλης ροής, νύχτας, σερβιετάκια κλπ).
Φροντισα λοιπόν μέσα στα διαχωριστικά να έχω οτιδήποτε χρειάζομαι ξεχωριστά.


Είναι συγκεντρωμένα, δεν "κυκλοφορούν" στο σπίτι "άσχετα", αφού τις μέρες που δεν μου χρειάζονται έχω το νεσεσεράκι στην ντουλάπα μου, και δεν μου δημιουργούν καθόλου εκνευρισμό!

Σας γλυκοφιλώ όλες!

6 σχόλια:

Sophie είπε...

Από οργάνωση Ειρήνη μου βλέπω σκίζεις!!!Μπράβο!!!Πολλή όμορφη και χρηστική ιδέα!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!
Υ.Γ.Καμιά ιδέα πως θα δροσιστούμε από την αφόρητη ζέστη;;;;;;;

Unknown είπε...

Σοφάκι μου,
Η ανάγκη με κάνει να ψάχνω λύσεις, όπως όλες μας άλλωστε!

Χαίρομαι που το βρήκες χρήσιμο, εμένα κυριολεκτικά μου χει λύσει τα χέρια και τα διατηρώ έτσι χωρίς κανένα κόπο!

Υ.Γ. Αμέ! Εχω σούπερ ιδέα: κλείνουμε τώρα το pc και πάμε ΠΑΡΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Sophie είπε...

Είναι μακριά η παραλίααααααααααααααα και η βενζίνη κοστίζειιιιιιιιιιιι χα χα χα!!!Έχω μια πλαστική πισίνα λέω να τη φουσκώσω σιγά σιγά.....χα χα!!!Φιλιά!!!

Unknown είπε...

χαχαχαχαχα!!!
Μαζί σου!!!!

Εγώ ούτε φουσκωτή δεν έχω... μόνο μια ρημαδομπανιέρα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

... και μετά από αυτό οι δύσκολες μέρες γίνονται απλά εύκολες ;) Ευχαριστούμε!

Unknown είπε...

... τι όμορφο σχόλιο!
Σ' ευχαριστώ πολυ!

Δημοσίευση σχολίου