Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

ΒΡΑΒΕΙΟ

Ένα νέο βραβείο μου δόθηκε από την αγαπημένη μου Χρυσόσκονη! 
Σ' ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου!


Φυσικά, εγώ με τη σειρά μου, θα πρέπει να τηρήσω και τους "όρους" του συγκεκριμένου βραβείου.
Οι "όροι" για το συγκεκριμένο βραβείο:
1. Να δημιουργήσετε LINK για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!
2. Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.
3.Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200  followers.
4. Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs  που επιλέξατε για βραβείο {δυστυχώς έχω μόνο 4}

Χρυσόσκονη μου, σ ευχαριστώ και πάλι
http://natapakomyxri.blogspot.gr/

Με όλη μου την αγάπη λοιπόν προσφέρω αυτό το βραβείο και εύχομαι σύντομα να χιλιάσετε τους αναγνώστες σας:

Στην Χρυσούλα http://xrusoula.blogspot.gr/
Στην Ελεάννα http://eleannasdiary.blogspot.gr/
Στη Σοφούλα, http://sophie-paradise.blogspot.gr/

Σας ευχαριστώ πολύ όλους όσους είστε κοντά μου!

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι να είσαι καλά!!!! Αχ, είμαι πολύ χαρούμενη!
Τα blog που παρακολουθώ έχουν αρκετό κόσμο...Δεν ξέρω κάποιο ακόμα ως new blogger σαν εμένα με λίγους αναγνώστες....

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
Το αξίζεις το βραβείο για όλες αυτές τις υπέροχες ιδέες και λύσεις που μας δίνεις!
Σε φιλώ!

Unknown είπε...

πΕΙΡΆΖΕΙ ΝΑ ΔΏΣΩ ΣΤΑ 3 ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ?

Sophie είπε...

Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο και που με σκέφτηκες!!!Το παίρνω με πολλή χαρά και όταν τακτοποιήσω το πρόβλημα που έχω με το μπλόγγερ και τον αποθηκευτικό χώρο των φωτογραφιών θα κάνω και τη σχετική ανάρτηση!!Προς το παρών όμως δεν μπορώ να αναρτήσω τίποτα να δούμε πότε θα μπορέσω να το τακτοποιήσω!!!Φιλάκια!!!

Unknown είπε...

Eleanna μου, παρακαλώ!
ΤΟ αξίζεις 100%!
Και όσο για το βραβείο, να κάνεις οτι θες εσύ κοριτσάκι μου!!!!

Σε φιλώ γλυκά!

Unknown είπε...

Χρυσούλα μου,
Να είσαι καλά!
Σ' ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια!

Unknown είπε...

Σοφάκι μου, παρακαλώ και το αξίζεις!
Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!

Σε φιλώ γλυκά και ελπίζω να είσαι κοντά μας σύντομα!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου