Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΓΙΑ... ΦΙΛΗΜΑ!

Φίλες μου,

Βλέπω πόσο σας απασχολεί το θέμα αποθήκευσης των σεντονιών και έτσι αποφάσισα να σας γράψω το δικό μου σύστημα.

Κλειδί για τη σωστή και άνετη αποθήκευση των σεντονιών / μαξιλαροθηκών είναι ο "σωστός" χώρος και σ αυτό βοηθάει η σωστή οργάνωση όλων των σημείων του σπιτιού μας.

Επειδή προσωπικά «εκμεταλλεύομαι» στο 100% τους χώρους αποθήκευσης του σπιτιού μου, έχω την «πολυτέλεια» να έχω τον ιδανικό, για μένα, χώρο για τα σεντόνια μου. Το κάτω μέρος μίας ντουλάπας! Και ευρυχωρία και «ύψος» ώστε να σεντόνια και οι μαξιλαροθήκες τους να μένουν πάντα στη θέση τους, να είναι εύχρηστα και φυσικά σε εύκολο οπτικό πεδίο για χρήση.

Τα έχω χωρισμένα σε 2 στοίβες:
1)      Διπλά σεντόνια
2)      Παιδικά σεντόνια
Μπροστά τους ακριβώς είναι οι μαξιλαροθήκες τους. Διπλές μαξιλαροθήκες, παιδικές/μονές μαξιλαροθήκες.
Στο κέντρο, ανάμεσά τους, έχω 2 σαπουνάκια για φρεσκάδα και μυρωδιά και ένα αντι-σκωριακό φυλλαράκι, λεβάντας,

Θυμηθείτε: το κλειδί για να έχετε πάντα  τακτοποιημένα τα σεντόνια σας είναι ο σωστός χώρος!

Σας φιλώ όλες!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου