Σάββατο 4 Μαΐου 2013

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Αγαπημένες μου,

Είχα απίστευτη δουλειά τις τελευταίες 2 εβδομάδες αλλά θα "αποζημιωθώ" με αυτές τις Αγιες ημέρες ώστε να ξεκουραστώ και να δω την οικογένεια και τους αγαπημένους μου.

Ηδη βολτάρουμε απίστευτα ακόμα και αργά το βράδυ, βγαίνουμε οι 3 μας και περπατάμε ώστε να "νιώθουμε" αυτά τα υπέροχα, καλοκαιρινά βράδια που τόσο μας αρέσουν!

Οι λαμπάδες για μένα και τον άντρα μου, δώρο της αδερφής του. Απλώς τις έχω λατρέψει!





Το μικρό μου, όπως έχει η παράδοση του σπιτιού μας, έβαψε Μ. Πέμπτη τα αυγά μας με χρώματα ζαχαροπλαστικής.

Ιδού τα σύνεργά του:

Kαι ιδού το αποτέλεσμα, αφού ο καλλιτέχνης τα ζωγράφισε με μαρκαδόρους, βερνίκια νυχιών και άλλα "σύνεργα"... {φυσικά δεν θα τα φάμε αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία!}
Μην εγκλωβίζεστε στην "εικόνα" του πως φαίνονται αλλά στο να το έχετε διασκεδάσει φτιάχνοντάς τα!

Σας εύχομαι από την καρδιά μου ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, υγεία για όλους, αγάπη και αισιοδοξία!

Σας γλυκοφιλώ όλες!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου