Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

ΝΕΟ ΒΡΑΒΕΙΟ

Η "Γλυκιά Μανούλα", { http://tamystikatismamas.blogspot.gr/2013/05/blog-post_26.html } με τίμησε με ένα ακόμα βραβείο!

Δεν μπορώ, κορίτσι μου, να σου περιγράψω, πόσο σημαντικά για μένα είναι τα ζεστά σας λόγια και ένα βραβείο. Νιώθω αποδοχή του χρόνου που δίνω για το blog μου και το εκτιμώ πολύ. Σ' ευχαριστώ πολύ, λοιπόν!!!


Απαντώ στις ερωτήσεις που υπάρχουν για το συγκεκριμένο βραβείο:


1)Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
Ήταν ιδέας μιας ιντερνετικής φίλης, η οποία θεώρησε πως θα ήταν καλό να υπάρχουν τα μικρά «μυστικά» μου για την οργάνωση του σπιτιού, κάπου συγκεντρωμένα. Και είχε τόσο δίκιο!
      2)Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται;
Οργάνωση σπιτιού, καθημερινές δουλειές, καθημερινά  μικρά μυστικά ώστε να μένουμε ήρεμες και να ευχαριστιόμαστε να ζούμε μέσα στο σπίτι μας. Όχι μόνο να το καθαρίζουμε αλλά να το ευχαριστιόμαστε κι όλας!
       3)Από πού βρίσκεται την έμπνευσή σας;
Από την καθημερινότητα φυσικά!
       4)Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
Συνήθως όχι. Εμπνέομαι και μόλις βρω τον χρόνο, ποστάρω!
       5)Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Το μυαλό μου «σκάει» από ιδέες!!!
       6)Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Χμ… έχω παιδί, που πηγαίνει σχολείο, αγγλικά, εξωσχολικές δραστηριότητες, άντρα, σπίτι, το «κουφαράκι» μου και δουλεύω κι όλας…. Ε, κάντε τους υπολογισμούς! xixixi
       7)Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
Όταν είμαι μόνη! Λειτουργώ τόσο ήρεμα τότε.
       8)Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
Πως πάντα σκέφτομαι θετικά.
       9)Ποια είναι τα χόμπυ σας.


Το περπάτημα, η καλυτέρευση της καθημερινότητας μου, η οργάνωση του σπιτιού μου.




 


Γλυκιά μανούλα και πάλι σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και συγνώμη που δεν τηρησα απολύτως τη διαδικασία {με το να χαρίσω και εγώ το βραβείο αλλά θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία!}

Σας φιλώ όλες για τη στήριξη και την παρέα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου