Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ

Αγαπημένες μου,

Επιστρέψαμε από τις ολιγοήμερες διακοπές μας και είμαι ορεξάτη για νέες οργανώσεις! Αλλωστε, για μένα, ο Σεπτέμβριος ήταν πάντα ο μήνας που συμβολίζει την αρχή της χρονιάς, το ξεκίνημά της, που όλα είναι υπο-διαπραγμάτευση! Ετσι και το σπίτι μου!

Στόχος μου, αυτή τη φορά, ήταν το συρτάρι με τις πετσέτες. Μέσα είχα ένα "κουτί" μαχαιροπίρουνων, στο οποίο κρατούσα αυτά τα "διάφορα", που από την μια χρειάζονται και από την άλλη δεν θέλω να τα βλέπω να κυκλοφορούν. Οπότε τα είχα έτσι:
Τελευταία όμως, κάθε φορά που το άνοιγα με εκνεύριζαν....
Ετσι λοιπόν, πήγα στο jumbo και αγόρασα αυτό, που μου άρεσε και σε σχέδιο αλλά και σε χρώμα:

Ξεφορτώθηκα κάποια, λίγα, πραγματάκια και έγινε έτσι:
Tώρα, είμαι αρκετά ικανοποιημένη με την εμφάνισή του!

Σας φιλώ όλες γλυκά, καλες οργανώσεις!
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου