Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

"ΠΡΟΟΔΟΣ" ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ

Αγαπημένες μου,
Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας των μεγάλων αναδιοργανώσεων για μένα. Εχω ορεξη και κέφια! Ετσι λοιπόν, συνεχίζω τις τακτοποιήσεις μου.

Θυμάστε στο μπάνιο, τα όμορφα ψαθάκια μου, που με βοηθούν να έχω τακτοποιημένα και συγκεντρωμένα το μακιγιάζ και τα κοκκαλάκια μου?
Το νεσεσσεράκι επίσης, που είχα συγκεντρωμένα όλα τα μολύβια και τα κραγιόν μου {το οποίο ήταν μέχρι πρόσφατα στο ψυγείο λόγω ζέστης};
Εκανα λοιπόν "πρόοδο" {όπως συνηθίζω να λέω} και κάποια στιγμή που είχαμε πάει στο jumbo αγόρασα αυτό το μικρό καλαθάκι, στα ίδια χρώματα, το έβαλα πάνω στο πλυντήριο {δυστυχώς στο μπάνιο δεν έχω χώρο ακόμα και προσπαθώ να κάνω "πατέντες"} και μέσα έβαλα μολύβια και κραγιόν. Πάει το νεσεσσεράκι λοιπόν!

Δείχνουν πιο όμορφα, είναι συγκεντρωμένα και κυρίως: μου έφτιαξαν τα κέφια!

Σας φιλώ όλες





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου