Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΚΑΓΚΕΛΟ... "ΒΟΗΘΕΙΑΣ"

Αγαπημένοι μου αναγνώστες,

Ο μικρός μου, από τότε που βγήκε από την κούνια του και κοιμάται στο κρεβατάκι του, ευτυχώς, δεν έπεφτε από το κρεβάτι. Ετσι, έμεινε "άχρηστο" το κάγκελο που του είχαμε αγοράσει, για τον λόγο αυτό.

Επειδή, όπως θα έχετε καταλάβει, το μυαλουδάκι μου δουλεύει με βάση το πρακτικό κομμμάτι, σκέφτηκα τι θα μπορούσαμε να το κάνουμε για να μην πάει "χαμένο".

Αφού λοιπόν το αφήσαμε 3-4 μήνες και διαπιστώσαμε πως ήταν "άχρηστο" στη θέση αυτή απλώς... του άλλαξα θέση! Ο μικρός μου, κολλούσε το κορμάκι του στον τοίχο, με αποτέλεσμα να παγώνει την νύχτα {κυρίως τον χειμώνα}. Το βάλαμε λοιπόν, στην άλλη πλευρά του κρεβατιού του, εμποδίζοντάς τον να κρυώνει και έχει παραμείνει μέχρι και τώρα που σε μερικούς μήνες θα κλείσει τα 9! Απλώς, το λατρέψαμε!



Σας φιλώ γλυκά!

2 σχόλια:

Sophie είπε...

Πραγματικά πολλή έξυπνη σκέψη και το κάγκελο έγινε πάλι χρηστικό!!!Φιλάκια Ειρήνη μου!!

Unknown είπε...

Ακριβώς Σοφάκι!
Χρηστικό και πραγματικά χρήσιμο!

Δημοσίευση σχολίου