Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑΣ Νο. 3



Αγαπημένες μου, 
Πόσα μηνύματα μου στέλνετε για το πόσο σας παιδεύει η ντουλάπα σας! Ακόμα μία δημοσίευση αφιερωμένη σε αυτήν λοιπόν!
Βασικές αρχές για μια υπέροχη και ευκολόχρηστη ντουλάπα:

1) Χωρίζουμε νοητά τη ντουλάπα μας, σε καθημερινά και βραδινά.
Στο ένα κομμάτι βάζουμε τα καθημερινά μας και στο άλλο τα βραδινά. Εγώ τα έχω, αριστερά τα καθημερινά και δεξιά τα βραδινά μου.

2) Στο κομμάτι που θα επιλέξετε να βάλετε τα βραδινά σας, στο κάτω μέρος της ντουλάπας δεν θα βάλετε τίποτα. Το θέλουμε κενό γιατί τα βραδινά φορέματα θέλουν "ύψος", χώρο δηλαδή για να μην τσαλακώνονται και στριμώχνονται, χάνοντας την φόρμα τους.

3) Στα βραδινά μου, προτιμώ να μην βάζω τίποτα από "πάνω" δηλαδή τα φορέματά μου, το κάθε ένα μόνο του.

4) Στις βραδινές μου φούστες {αυτές που έχουν θηλάκια} δεν βάζω ποτέ μπλούζες από πάνω. Κρύβονται και τις ξεχνώ. Βάζω μόνο κοντά πανωφόρια όπως βραδινές ζακέτες κλπ.
Ειδικά τις φούστες που δεν έχουν θηλάκια για να τις κρεμάσω, τις κρεμάω αποκλειστικά σε τέτοιες κρεμάστρες και ποτέ δεν βάζω τίποτα από πάνω.
Είναι οι ιδανικές κρεμάστρες για φούστες / σορτσάκια κλπ.

5) Στα φορέματα ή τα καλά / ακριβά κομμάτια βάζω και διάφανο προστατευτικό για να μην σκονίζονται.
Στα βραδινά παντελόνια, βάζω από πάνω βραδινές μπλούζες ή σακάκια ειδικά αυτά που συνδυάζονται άριστα μαζί. Έτσι δημιουργούν ένα σύνολο στο μυαλό μου και δεν ενοχλούν το μάτι μου!  Τα "νιώθω" οργανωμένα.

6) Τα τζιν μου, τα κρεμώ με καθημερινά πανωφόρια, μπλούζες {αν δεν διπλώνονται}, ζακέτες κτλ. Ειδικά αυτά που φορώ πολύ-πολύ συχνά τα κρεμώ με «ανοιχτά» πανωφόρια όπως ζακέτες. Δεν βάζω πάνω τους μπλούζες γιατί θέλω να τα βάζω-βγάζω εύκολα.
7) Τα μπλουζο-φορέματα ή τις μακριές μπλούζες τα κρεμάμε πάντα μόνα τους. Οτιδήποτε μπει από κάτω, πάει, το ξεχάσατε και θα βγει άχρηστο ρούχο!
Βρείτε το πώς σας βολεύει να κρεμάσετε τα ρούχα σας. Θέλετε όλα τα είδη μαζί? Δηλαδή φούστες, μετά παντελόνια, μετά φορέματα κλπ? Θέλετε καθημερινά και μετά βραδινά?  Θέλετε ανά χρώμα? Βρείτε το δικό σας στυλ και ακολουθήστε το.

Όταν δούμε πως τα ρούχα μας είναι στριμωγμένα με αποτέλεσμα να χάνουν την φόρμα τους και φυσικά να μας δημιουργείται εκνευρισμός, είναι φανερό πως πρέπει να κάνουμε ξεκαθάρισμα! Τόσο ώστε να έχουμε ρούχα που να κρέμονται με μία απόσταση. Αυτό θα μας βοηθήσει πολύ και στην καλή οπτική επαφή που θα έχουμε με την ντουλάπα μας και δεν θα μας «πνίγει» κάθε φορά που την ανοίγουμε!

Ο «χρυσός» κανόνας μου είναι πως οτιδήποτε δεν φορώ συχνά το κρεμώ με κάτι που επίσης δεν φορώ συχνά. Αντιθέτως αυτά που φορώ συχνά τα κρεμώ με ρούχα που φορώ συχνά και πάντα που να έχουν «άνοιγμα» όπως ζακέτες. Όχι καλυμμένα με μπλούζες για να είναι εύχρηστα!

Ελπίζω να τα βρείτε χρήσιμα.

Σας φιλώ!

4 σχόλια:

jenny είπε...

Ευχαριστώ με βοήθησες πολύ !

Unknown είπε...

Jenny μου,
Χαίρομαι που νιώθεις πως βοηθήθηκες!
Οτι θελήσεις, εδώ είμαι.. ;)

Ανώνυμος είπε...

Τελειο το blog σου!Κατανοητο κ με εικονες πραγματικου σπιτιου που μπορεις να εφαρμοσεις.Μπραβο,συνεχισε ετσι με περισσοτερα χρησιμα κ ωραια.

Unknown είπε...

Πόσο γλυκά λόγια... μου έφτιαξαν την μέρα!
Σε ευχαριστώ πολυ και υπόσχομαι αρκετά νέα θέματα που μας απασχολούν όλες!
Και πάλι ευχαριστώ!

Δημοσίευση σχολίου