Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΤΕΡΑΤΟ-ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΜΕ!

Αγαπημένες μου,
Σας βάζω μερικές φωτογραφίες από το τερατο-πάρτυ μας, όπου είχαμε τα καλύτερα σχόλια για το πόσο πρωτότυπο ήταν το θέμα μας και πόσο φροντισμένα ήταν όλα με προσοχή!
Θα ήθελα να σας παρακινήσω λοιπόν, αν και σεις έχετε βαρεθεί όλα αυτά τα πολυφορεμένα θέματα, να βρείτε το θέμα που ονειρεύεται το παιδάκι σας και με λίγη χαρτοκοπτική και λίγη φαντασία, να το κάνετε πραγματικότητα. Αφού μπορώ εγώ... ο καθένας μπορεί!

Η τούρτα μας
Οι τερατο-γκριμάτσες μας
Η τερατο-πόρτα μας
Τα τερατο-μπισκοτάκια μας
Ακόμα και στο φαγητό μας είχαμε πινελιές τεράτων!
Σας γλυκοφιλώ όλες!





14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο το πάρτυ σας!ΙΜπράβο!
Μ αρέσουν τα πάρτυ που δεν έχουν πολυφορεμένα θέματα!

Unknown είπε...

Χρυσούλα μου, σ' ευχαριστώ πολυ!

Πράγματι, τα πιτσιρικάκια αυτό έλεγαν! Ενα παιδάκι δε {μου έλεγε η μαμά του}, κουβάλαγε την πρόσκληση 1 εβδομάδα μαζί του! Τοσο του άρεσε! χαχαχαχα

Και πάλι σ' ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο!!!!Ειδες επιτυχια το παρτυ?? :) [Χριστιάνα]

Μarion, είπε...

Α...την πατατοσαλάτα δεν την είδα ότι είχε φάτσα..χιχι..Ηταν όμως νοστιμότατη!

Πολύ ωραία ήταν όλα (ξέχασες τα ''μάλλινα'' τερατάκια),ήταν φανταστικά :)

Φιλιά

Χρυσόσκονη είπε...

Εμείς τα είπαμε ήδη αλλά οι ευχές όσες και να είναι καλό είναι οπότε και πάλι χιλιόχρονο το φιογκάκι και πάντα να έχει την μαμά και τον μπαμπά του να δημιουργουν τόσο όμορφα πράγματα για αυτόν.

Unknown είπε...

Χριστιάνα μου, χαμός! Περάσαμε πολύ όμορφα με τους φίλους μας!
Να είσαι καλά!

Unknown είπε...

Μαρία, μόνο την έτρωγες ε? Δεν διέκρινες πως υπήρχε και εκεί "φάτσα"?? χαχαχαχα

Ευχαριστώ καρδούλα μου! Και του χρόνου ελπίζω να το διασκεδάσουμε πάλι!

Unknown είπε...

Χρυσοσκονη...
Ευχαριστώ πολυ! Πολυ! Και από μια χρυσοχέρα σαν και σένα είναι μεγάλη τιμή να ακούω καλά λόγια!
Σ ευχαριστώ και πάλι!

Ανώνυμος είπε...

Να τον χαιρεσαι Ειρήνη μου και πάντα να περνάτε τόσο ομορφα.Και του χρόνου !

χρυσα

Ανώνυμος είπε...

Έχεις βραβείο Ειρήνη μου!

Unknown είπε...

Χρύσα μου,
Ευχαριστώ πολύ!
Μόνο να είμαστε καλά! Αυτό ζητάω και όλα θα γίνουν, σιγά-σιγά!
Και του χρόνου για όλους μας και από ιδέες... εδω είμαι! ;)

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια φαίνονται όλα! Πρέπει να το καταυχαριστήθηκαν μικροί και μεγάλοι. Μπράβο Ειρήνη!

Ανώνυμος είπε...

υ.γ. Γιαννούλα :)

Unknown είπε...

Ευχαριστώ Γιαννούλα μου!
Πράγματι το διασκεδάσαμε και το ευχαριστηθήκαμε όλοι!

Και του χρόνου με υγεία, για όλον τον κόσμο.

Σε φιλώ πολυ!

Δημοσίευση σχολίου