Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΜΕ

Αύριο γιορτάζει το φιογκάκι μου... ο γιόκας μου... και φυσικά ήθελε να το γιορτάσει και να κεράσει τους συμμαθητές του.

Αφού λοιπόν αγόρασα όλων των ειδών τις λιχουδιές, σκέφτηκα, πως θα του το κάνω λίγο πιο "νόστιμο", λίγο πιο "παιχνιδιάρικο" για να νιώσει όμορφα κερνώντας τους φίλους του.

Διάλεξα λοιπόν ένα από τα καλαθάκια που έχω για διάφορες χρήσεις, έβαλα στο 2 γαλάζιες κορδελίτσες και πέρασα γύρω στο στεφάνι του καλαθιού ένα συρμάτινο διακοσμητικό με γαλάζιες χαντρούλες.

Ο μικρός μου ξετρελάθηκε και δεν κρατιέται να το δείξει αύριο στους συμμαθητές του! Το κουβαλάει παντού μαζί μέσα στο σπίτι!!! xaxaxaxa

Τολμήστε και κάντε τη διαφορά.

Σας φιλώ γλυκά όλες!

3 σχόλια:

Χρυσόσκονη είπε...

Κάποιος σήμερα γιορτάζει;Ποιος καλέ;Μα ο Ανδρέας μας.Πολλά να είναι τα χρόνια του γεμάτα με υγεία,αγαπη να έχει γύρω του ανθρώπους που θα τον αγαπούν και θα τον προσέχουν και να γίνει άνθρωπος χρήσιμος στην κοινωνία.Οι ευχές της Παναγίας και του Χριστού να τον συνοδεύουν πάντα στην ζωή του.Πολύχρονος Ειρήνη να τον χαίρεσαι και να τον δείς γαμπρό,μπαμπά και παππού!

Unknown είπε...

Φίλη μου,
Σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!

Κρατώ τις ευχές σου, στην καρδιά μου!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Δημοσίευση σχολίου