Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΔΩΡΟ


Αγαπημένες μου,
Ειμαι το νούμερο ένα christmas freak της οικουμένης, κολλητάρι γνωστό του χοντρού με τα κόκκινα, που ακούω χριστουγεννιάτικα τραγούδια από τέλη Αυγούστου {τώρα που με μάθατε, θα εξακολουθήσετε να με κάνετε παρέα???!!!!} και γι αυτό θα σας τρελάνω λιγάκι με τα χριστούγεννα!

Εδώ θα σας μιλήσω λοιπόν για ένα υπέροχο, χειροποίητο δώρο που κάνω κάθε χρόνο από το 2005 που γεννήθηκε ο γιος μου!

Τότε ήταν απίστευτα πρωτότυπο αλλά εγώ που το κάνω ακόμα ακούω πάντα υπέροχα σχόλια από τους δικούς μας ανθρώπους.

Τοτε λοιπόν, νεογέννητο το μικρό μου, 2 μηνών ούτε, του έβγαζα συνέχεια φωτογραφίες και πήγαινα στο τοπικό φωτογραφίες για εκτύπωση. Εκεί λοιπόν είδα πως εκτύπωναν ημερολόγια της επόμενης χρονιάς, βάζοντας επάνω μία φωτογραφία της επιλογής σου. Ρώτησα αλλά το κόστος ήταν απαγορευτικό (30€ το ένα!) οπότε αποφάσισα να το κάνω μόνη μου!

Έτσι λοιπόν βρήκα από το ίντερνετ ένα ημερολόγιο της επόμενης χρονιάς και το έκανα copy / paste σε μια σελίδα του word. Πάνω από τον κάθε μήνα βάζω μία φωτογραφία (διαφορετική για τον κάθε μήνα!) του γιου μου και φροντίζω να είναι 1 μόνο σελίδα και οι 12 μήνες! Πηγαίνω λοιπόν το στικάκι μου στο βιβλιοπωλείο, επιλέγω μερικές σελίδες χρωματιστές (σε έντονα χρώματα!) και το εκτυπώνω ανάλογα σε πόσους θέλω να το "προσφέρω"!

Οι δικοί μας το λατρεύουν και το περιμένουν κάθε χρόνο! Μην φοβηθείτε! Δοκιμάστε το και χαρίστε το μαζί με κάποιο δώρο σας ή και μόνο του στα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Σας φιλώ όλες!

Υ.Γ. Εμείς το έχουμε επάνω στο ψυγείο μας με μαγνητάκια και έτσι και την φατσούλα του μικρού μας βλέπουμε και έχουμε ένα full ημερολόγιο εύκαιρο!

10 σχόλια:

Μarion, είπε...

Βρε ''christmas freak'' έβαλες και χιονονιφάδες να πέφτουν?? χαχαχα...

Καλά πολύ ωραίο το χειροποίητο δώρο με το ημερολόγιο.
Ωραίο ιδέα :)

Φιλιά πολλά :))

StrangeEmily είπε...

Υπέροχη ιδέα Ειρήνη!!!
Σε φιλώ
Εύη

(evi155)

Χρυσόσκονη είπε...

Πολύ ωραία ιδέα Ειρήνη μου ,δεν την έχω πραγματοποιήσει ποτέ αλλά έχω δοκιμάσει μιας και σε διαβάζω ανελλιπώς και δεν μου βγήκε όπως ήθελα οπότε το εγκατέλειψα.Φέτος θα το ξαναπροσπαθήσω και θα σας ενημερώσω πάραυτα.Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!

Unknown είπε...

Όχι εγώ Μαράκι μου... το Τμήμα Marketing, βεβαίως-βεβαίως! xxaxaxa!!

Unknown είπε...

Evi μου!!!!!!!
Τώρα σε κατάλαβα!!!
Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!

Καλές γιορτές να έχουμε!

Unknown είπε...

Νάσια μου,
Οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς, στη διάθεση σου πάντα!
Είναι κάτι πολύ "ιδιαίτερο" για τους δικούς μας ανθρώπους!

Σε φιλώ γλυκά!

Ανώνυμος είπε...

Ρε Ρηνιώ πώς ακριβώς θα βάλουμε όλες τις φωτο σε μια μόνο σελίδα,δεν κατάλαβα??Και δεν θα είναι εξίσου ακριβή η εκτύπωση φωτογραφιών στο βιβλιοπωλείο??Μάλλον δεν κατάλαβα καλά!Δώσε μας λίγο πιο λεπτομερείς εξηγήσεις,πολύ με ενδιαφέρει αυτό που είπες!! Ισαβέλλα.

Unknown είπε...

Ισαβέλλα μου,
Επειδή έλαβα αρκετά μηνύματα για το συγκεκριμένο ποστ και μου λέτε πως σας ενδιαφέρει να το κάνετε, θα βάλω και πάλι νέο ποστ με φωτογραφίες από 2 παλιότερα που έχω κρατήσει!
Ελπίζω να βοηθηθείς όπως και τα υπόλοιπα κορίτσια!

Σε φιλώ γλυκά!

Υ.Γ. Όχι! Η εκτύπωση είναι πάμφθηνη!

jenny είπε...

Ευχαριστώ έξυπνη ιδέα!!!Καλή συνέχεια...μπράβο...

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ φίλη μου!

Χαίρομαι που σας άρεσε ;)

Είναι κάτι όμορφο, οικονομικό, που δείχνει αγάπη και ενδιαφέρον, σε όσους το προσφέρουμε!

Σε φιλώ

Δημοσίευση σχολίου