Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

I'TS BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE XMAS



Έρχεται η πιο αγαπημένη μου εποχή του χρόνου.. Τα Χριστούγεννα!

Τα λατρεύω! Κάνω το σπίτι μας κυριολεκτικά… λαμπόγυαλο και γίνομαι πάλι παιδί!
Περιμένω πως και πώς να έρθουν εκείνες οι άγιες ημέρες που μου ζεσταίνουν τόσο την καρδιά… την ημέρα που θα πάμε βόλτα στην Ερμού και θα χωθούμε στο μικρό καφέ της Καπνικαρέας να απολαύσουμε ζεστή σοκολάτα…. την παραμονή Χριστουγέννων  που το μικρό μου θα αποκοιμηθεί κάτω από το δέντρο περιμένοντας τα δώρα από τον Αγιο…. Τη βραδιά που θα δούμε το Πολικό Εξπρές με κουβερτούλες στον καναπέ μας….

Ξεκίνησα ήδη το στολισμό και σιγά-σιγά προχωρώ… ακόμα υπάρχουν πολλά να γίνουν και να διορθωθούν αλλά δεν βιάζομαι! Το ευχαριστιέμαι όσο μπορώ!

Στο μεταξύ σας βάζω και μερικές φωτογραφίες για να σας βάλω και σας για τα καλά στο κλίμα!

Το δέντρο μας. Ακόμα δεν είναι πλήρες αλλά παίρνετε μία ιδέα...
Μερικά από τα κρυστάλλινα στολίδια του, που τόσο αγαπώ.
Ειδικά το πρώτο, είναι δώρο από μία αγαπημένη φίλη, ειδική παραγγελία με το όνομα του μικρού μου γραμμένο πάνω του....



Οι μπάλες μας, σε χρυσό και τούλι, με γκλίτερ
Ο αγαπημένος μας Αγιος Βασίλης που το φωτίζει στο πλάι
Τα κλαριά-φωτάκια που δίνουν μία υπέροχη ατμόσφαιρα στο σαλόνι μας
Ο μπουφές μας, στολισμένος στα κόκκινα

Η κάλτσα του μικρού μας, στο δωμάτιο του, κρεμασμένη στο προσκεφαλο του
Ελπίζω να πήρατε μια καλή δόση Χριστουγέννων!
Στολίστε από την καρδιά σας, όχι από τα περιοδικά!
Σας φιλώ όλες!

12 σχόλια:

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Πόσο δίκαιο έχεις!!! Στολίστε με την καρδιά σας και σίγουρα θα είναι το πιο όμορφο και ζεστό σπίτι του κόσμου!!!! Και του χρόνου! Callie by anthomeli

Μarion, είπε...

Αχ τι ωραία!
Αντε κοριτσάκι και του χρόνου να είσαστε καλά.
Κι εγώ λέω να αρχίσω σιγά σιγά.

Φιλιά πολλά :)

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καλησπέρα πολύ όμορφος στολισμός!Κι εγώ λατρεύω τα χριστούγεννα!!

Sophie είπε...

Αχ Ειρήνη μου μύρισαν Χριστούγεννα και εγώ τα λατρεύω με κάνουν να αισθάνομαι παιδί και να ξεχνιέμαι λίγο από τα προβλήματα της καθημερινότητας!Φιλάκια και του χρόνου να είστε καλά να ξαναστολίσετε!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

γλυκιά χριστουγεννιάτικη δόση! Πολύ όμορφα όλα!
kathy by anthomeli

Unknown είπε...

Callie μου, έτσι είναι νομίζω....
Το σπίτι δεν γεμίζει με έπιπλα αλλά με αγάπη.
Με το καλό, να στολίσεις και συ!!!

Χρυσόσκονη είπε...

Aχ Χριστούγεννα μμμμ η αγαπημένη μας γιορτή.Παλιότερα έβαζα χριστουγεννιάτικα τραγούδια από τον Οκτώβρη και η μαμά μου με κορόιδευε,εγώ όμως ένιωθα ότι ήταν πολύ λίγος ο χρόνος των Χριστουγέννων και δεν θα προλάβαινα να τον χαρώ και έτσι ήθελα κάπως να τον παρατείνω.Τώρα όμως του δίνω και καταλαβαίνει.Και εγώ στολίζω σχεδόν κάθε γωνιά του σπιτιού (δείτε και στο μπλογκ μου τον περσινό στολισμό)και προσπαθώ να έχω άδεια την περίοδο των Χριστουγέννων τουλάχιστον των Χριστουγέννων έτσι ώστε να πάμε να πούμε τα κάλαντα σε γνωστούς και φίλους,να επισκεφτούμε διάφορες περιοχές με στολισμένους δρόμους και πλατείες,να φτιάξουμε τα γλυκά μας και γενικώς να νιώσω και εγώ πάλι παιδί μέσα από τα παιδιά μου.
Να σαι καλά Ειρήνη μου να έχεις ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και εσύ και η οικογένειά σου.Φιλιά!!!

Unknown είπε...

Μαράκι μου, σ ευχαριστώ πολύ!

Με το καλό να ξεκινήσεις και συ!!!

Καλές γιορτές να έχουμε!

Unknown είπε...

Κατερίνα μου,
Σε ευχαριστώ από καρδιάς!

Και γω είμαι... τρελό xmas freak... πυτζαμούλες... στολισμός μέχρι και στο μπάνιο.... χαχαχαχαχα

Τα κέφια να φτιάχνουν!

Σε φιλώ!

Unknown είπε...

Σοφία μου,
Και γω!!! Νιώθω πιο παιδί και από το παιδί μου! Το χουμε τόσο ανάγκη, αυτά τα δύσκολα διαστήματα που περνάμε!

Με το καλό να στολίσετε και σεις!

Unknown είπε...

Kathy μου, ελπίζω να σας ανέβασα τα κέφια λίγο!

Σε φιλώ!

Unknown είπε...

Χρυσοσκονάκι μου όμορφο.....
Σε νιώθω! Ακριβώς, έτσι νιώθω και γω! Πως η όμορφη, μαγική για μένα, περίοδος των Χριστουγέννων είναι τόσο μικρή που θέλω λιγάκι να την.... "παρατείνω"!

Σου εύχομαι από καρδιάς υγεία και καλές γιορτές!

Δημοσίευση σχολίου